x
Produkt Pure Chemie Car Shampoo jest teraz w promocyjnej cenie!
  1. Ile trwa i kosztuje dostawa?

Koszt i czas dostawy zależy od wybranej opcji:

– odbiór w sklepie – natychmiastowe przygotowanie towaru do odbioru, 0 zł

– dostawa za pośrednictwem firmy InPost 18 zł

– dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej 17 zł

– dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej paczka płatna przy odbiorze przesyłki 19 zł

  1. Jakie formy płatności obowiązują w Shine Car Detailing Shop?

W SCDS za zakupy możesz zapłacić przelewem, bądź wybrać opcję płatności za pobraniem.

  1. Jak mam założyć konto w sklepie internetowym Shine Car Detailing Shop?

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę “Zaloguj się” dostępną w prawym górnym rogu serwisu, a następnie w polu “Zarejestruj” podać email oraz hasło. Rejestracji można w ten sam sposób dokonać przechodząc przez kolejne kroki realizacji zamówienia.

  1. Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?

Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienie faktury, śledzić Twoje zamówienie oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Obsługą Klienta.

  1. Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym Shine Car Detailing Shop są jednakowe?

Tak, podstawowa oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego nie różni się. Sklep internetowy i stacjonarny mogą jednak okresowo oferować zróżnicowane promocje.

  1. Czy zakupy w sklepie internetowym Shine Car Detailing Shop wymagają rejestracji?

Nie, jednak z rejestracją łączą się pewne korzyści, patrz pkt. 3

  1. Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?

Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie pod numerem 881 771 999 bądź pod adresem e-mail biuro@shinecardetailing.pl

  1. Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?

Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy nie są rezerwowane. Są one zarezerwowane dopiero w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.

  1. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Tak, jeśli od daty dostarczenia zamówienia nie minęło 14 dni oraz nie był on otwierany czy też użytkowany. Towar możesz zwrócić odsyłając go na adres: Janusz Gajda, ulica Zjednoczenia 5, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, dołączając formularz odstąpienia od umowy dostępny w zakładce “Regulamin”.

  1. Kto pokrywa koszty zwrotu towaru?

Koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący. W przypadku reklamacji koszty przesyłki przejmuje Shine Car Detailing Shop (więcej na temat reklamacji przeczytasz w Regulaminie)