Koszt i czas dostawy zależy od wybranej opcji:
– odbiór w sklepie – natychmiastowe przygotowanie towaru do odbioru, 0 zł
– dostawa za pośrednictwem firmy InPost 18 zł
– dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej 17 zł
– dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej paczka płatna przy odbiorze przesyłki 19 zł
W SCDS za zakupy możesz zapłacić przelewem, bądź wybrać opcję płatności za pobraniem.
Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę “Zaloguj się” dostępną w prawym górnym rogu serwisu, a następnie w polu “Zarejestruj” podać email oraz hasło. Rejestracji można w ten sam sposób dokonać przechodząc przez kolejne kroki realizacji zamówienia.
Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienie faktury, śledzić Twoje zamówienie oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Obsługą Klienta.
Tak, podstawowa oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego nie różni się. Sklep internetowy i stacjonarny mogą jednak okresowo oferować zróżnicowane promocje.
Nie, jednak z rejestracją łączą się pewne korzyści, patrz pkt. 3
Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie pod numerem 881 771 999 bądź pod adresem e-mail biuro@shinecardetailing.pl
Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy nie są rezerwowane. Są one zarezerwowane dopiero w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.
Tak, jeśli od daty dostarczenia zamówienia nie minęło 14 dni oraz nie był on otwierany czy też użytkowany. Towar możesz zwrócić odsyłając go na adres: Janusz Gajda, ulica Zjednoczenia 5, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, dołączając formularz odstąpienia od umowy dostępny w zakładce “Regulamin”.
Koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący. W przypadku reklamacji koszty przesyłki przejmuje Shine Car Detailing Shop (więcej na temat reklamacji przeczytasz w Regulaminie)